Informacje

informacje o sposobie post�powania w przypadku wznowienia rejs�w PLL LOT

poni�ej przekazujemy informacje o sposobie post�powania w przypadku wznowienia rejs�w PLL LOT. Prosimy sprawdzi� daty podr�y na bilecie. REJSY ODWO�ANE Je�li Pa�stwa rejs zosta� odwo�any

poni�ej przekazujemy informacje o sposobie post�powania w przypadku wznowienia rejs�w PLL LOT.

Prosimy sprawdzi� daty podr�y na bilecie.

REJSY ODWO�ANE

Je�li Pa�stwa rejs zosta� odwo�any w dniach 16-20 kwietnia 2010 w��cznie i nie dokonali Pa�stwo jeszcze zmiany terminu podr�y, prosimy skontaktowa� si�
w tym celu z Agentem, kt�ry wystawi� Pa�stwu bilet, z naszym Call Centre lub Biurem Sprzeda�y LOT-u, w kt�rym zosta� zakupiony bilet (w miar� mo�liwo�ci nie na lotniskach).


REJSY ZGODNIE Z ROZK�ADEM

Je�li Pa�stwa rejs by� zaplanowany po 20 kwietnia 2010 prosimy o sprawdzenie na stronie www.lot.com lub w Call Centre LOT-u czy rejs odb�dzie si� zgodnie z planem. Lista rejs�w, kt�re odb�d� si� zgodnie z rozk�adem aktualizowana na www.lot.com

Je�li nie odb�dzie si� zgodnie z rozk�adem, prosimy nie przyje�d�a� na lotnisko
i zmieni� dat� podr�y u swojego Agenta, w Call Centre lub Biurze Sprzeda�y LOT-u.

Je�li rejs ma si� odby� zgodnie z rozk�adem:

1. Polska i Europa – baga� podr�czny i/lub rejestrowany:

1.1. Prosimy przyjecha� na lotnisko najp�niej 2 godziny przed planowan� godzin� wylotu.

1.2. Na lotnisku w hali odlot�w prosimy upewni� si� jaki jest status Pa�stwa rejsu wy�wietlany na monitorach. Je�li nie ma zmian, prosimy uda� si� do stanowiska odpraw LOT-u (check-in).

1.3. UWAGA! Prosimy zg�osi� si� do gate’u nie p�niej ni� na 30 minut przed planowan� godzin� odlotu.

2. USA lub Kanada:

2.1. Prosimy przyby� na lotnisko najp�niej 4 godziny przed planowan� godzin� wylotu.

2.2. Na lotnisku w hali odlot�w prosimy upewni� si� jaki jest status Pa�stwa rejsu
wy�wietlany na monitorach. Je�li nie ma zmian, prosimy uda� si� do stanowiska odprawy
LOT-u (check-in).

2.3. UWAGA! Prosimy zg�osi� si� do gate’u nie p�niej ni� na 50 minut przed planowan� godzin� odlotu.

A to już wiesz?  Turystyka luksusowa czyli przygoda szyta na miarÄ™

Je�li chc� Pa�stwo zrezygnowa� z podr�y i zwr�ci� bilet na podr�, kt�ra mia�a odby� si� w dniach 16-20 kwietnia w��cznie , prosimy o przes�anie wiadomo�ci e-mail zawieraj�cej szczeg�y rezerwacji na adres [email protected] (dane osobowe, trasa, numer i data rejsu, numer rezerwacji oraz numer telefonu kom�rkowego).

Call Centre b�dzie obs�ugiwa� zmiany w rezerwacjach bilet�w na podr�e, kt�re rozpoczn� si� do 4 maja 2010 w��cznie. W stosunku do podr�y, kt�re rozpoczyna� si� b�d� od 5 maja 2010, zmian lub zwrot�w mo�na dokona� wy��cznie za po�rednictwem adresu [email protected]

Pytania

W razie pyta� lub w�tpliwo�ci prosimy zwr�ci� si� do naszego personelu obecnego w hali odlot�w na lotnisku.

Do Pa�stwa dyspozycji pozostaj� r�wnie� pracownicy LOT-u. Dane kontaktowe do Call Centre
i Biur Sprzeda�y LOT-u znajduj� si� poni�ej.

Wszystkie niezb�dne informacje, w tym o wznowieniu rejs�w,
dost�pne s� r�wnie� na www.lot.com oraz na naszym profilu na Facebooku

Biura Sprzeda�y LOT-u na terenie ca�ej Polski:

Bydgoszcz, ul. Dworcowa 16, + 52 345 55 65
Gda�sk, ul. Wa�y Jagiello�skie 2/4, + 58/ 3011367
Katowice, ul. Piastowska 1, +32 206 24 62
Krak�w, ul. Basztowa 15, +12 422 89 89
��d�, ul. Piotrkowska 122, +42 630 15 41
Pozna�, ul. Bukowska 285, +61 849 23 91
Rzesz�w, Plac Ofiar Getta 6, +17 862 04 20
Szczecin, Al. Wyzwolenia 17, +91 488 77 84
Wroc�aw, ul. Pi�sudskiego 36, +71 343 17 44
Warszawa, Hotel Marriott, Al. Jerozolimskie 65/79, +22 630 56 68

Call Centre 0 801 703 703 (z telefon�w stacjonarnych), 22 1 9572 (z telefon�w kom�rkowych)

hastagi na stronie:

#biuro lot marriott #lot marriott #biuro lot marriott godziny otwarcia #lot mariot #lot mariott #lot biuro marriott #lot marriott kontakt #biuro lot warszawa marriott #biuro lot mariot #lot marriott warszawa

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy