Lufthansa

Najwi�ksza kampania Lufthansy w Polsce

Warto prze�y� tak� chwil� - pod takim has�em polski oddzia� Lufthansy przeprowadza najwi�ksz� w swojej historii

Warto prze�y� tak� chwil� – pod takim has�em polski oddzia� Lufthansy przeprowadza najwi�ksz� w swojej historii kampani�.

Polska zosta�a uznana za jeden ze strategicznych rynk�w dla Lufthansy, w zwi�zku z tym zdecydowano si� na dalsz� promocj� marki w Polsce.

Linia zainwestowa�a w wieloletni� kampani� reklamow�, kt�ra koncentruje si� na promowaniu takich warto�ci jak jako��, nowoczesno�� i zaufanie. Jej celem jest zintensyfikowanie emocjonalnej wi�zi z mark� Lufthansa i pozycjonowanie linii jako godnej zaufania.

Kampania opiera si� na motywach, kt�rych celem jest wzmocnienie poczucia bezpiecze�stwa i dobrego samopoczucia. Reklamy s� obecne w wybranych gazetach codziennych, magazynach biznesowych i specjalistycznych, Internecie oraz na du�ych billbordach w Warszawie, Gda�sku, Katowicach i Wroc�awiu.

– W naszych dzia�aniach reklamowych nie skupiamy si� na promocji cen lecz dzi�ki nowemu podej�ciu pragniemy wzmocni� nasz� mark� w d�u�szej perspektywie i zwi�kszy� poziom jej �wiadomo�ci na naszym rynku strategicznym, kt�rym jest Polska – m�wi Thorsten Bohg, Dyrektor Generalny Lufthansy w Polsce.

Kreacj� kampanii reklamowej Lufthansy zaj�a si� agencja M.E.C.H. z Berlina, za� w Polsce za zakup medi�w odpowiedzialna jest agencja Mindshare.

A to już wiesz?  Pr�ba zamachu w Wielkiej Brytanii

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy