Przy wsp�pracy z Onet.pl, Polskie Linie Lotnicze LOT, po raz pierwszy w swojej historii zainaugurowa�y szeroko zakrojon� kampani� kampani� reklamow� o zasi�gu europejskim
Od maja br. Onet.pl dzi�ki porozumieniu zawartemu z paneuropejsk� sieci� Web.De otworzy� przed polskimi reklamodawcami mo�liwo�� szerokiego dost�pu do rynk�w europejskich: 23 kraj�w oraz 70 milion�w potencjalnych klient�w.
Kampani� LOT emituje za po�rednictwem Onet.pl potentat francuskiego internetu: serwis Wanadoo. Dzi�ki niej francuscy internauci dowiedz� si� o specjalnej ofercie przelot�w z Francji do Polski, a LOT liczy na wymierne efekty sprzeda�owe na tym rynku.
Kampani� zaplanowa� i kupi� mOne, interaktywny dzia� domu mediowego Mindshare Polska.
– Francja jest pierwszym rynkiem, na kt�rym zdecydowali�my si� zrealizowa� kampani� dla naszego klienta za po�rednictwem portalu Onet.pl. Do tej pory dzia�ania na innych rynkach prowadzili�my bezpo�rednio lub przy pomocy lokalnych biur Mindshare – powiedzia�a Anna Sakowicz, dyrektor mOne.