Lufthansa

Najwiksza kampania Lufthansy w Polsce

Warto przey tak chwil - pod takim hasem polski oddzia Lufthansy przeprowadza najwiksz w swojej historii

Warto przey tak chwil – pod takim hasem polski oddzia Lufthansy przeprowadza najwiksz w swojej historii kampani.

Polska zostaa uznana za jeden ze strategicznych rynkw dla Lufthansy, w zwizku z tym zdecydowano si na dalsz promocj marki w Polsce.

Linia zainwestowaa w wieloletni kampani reklamow, ktra koncentruje si na promowaniu takich wartoci jak jako, nowoczesno i zaufanie. Jej celem jest zintensyfikowanie emocjonalnej wizi z mark Lufthansa i pozycjonowanie linii jako godnej zaufania.

Kampania opiera si na motywach, ktrych celem jest wzmocnienie poczucia bezpieczestwa i dobrego samopoczucia. Reklamy s obecne w wybranych gazetach codziennych, magazynach biznesowych i specjalistycznych, Internecie oraz na duych billbordach w Warszawie, Gdasku, Katowicach i Wrocawiu.

– W naszych dziaaniach reklamowych nie skupiamy si na promocji cen lecz dziki nowemu podejciu pragniemy wzmocni nasz mark w duszej perspektywie i zwikszy poziom jej wiadomoci na naszym rynku strategicznym, ktrym jest Polska – mwi Thorsten Bohg, Dyrektor Generalny Lufthansy w Polsce.

Kreacj kampanii reklamowej Lufthansy zaja si agencja M.E.C.H. z Berlina, za w Polsce za zakup mediw odpowiedzialna jest agencja Mindshare.

A to już wiesz?  Promocja linii lotniczych Lufthansa

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy