Rozpocz�a si� kolejna kampania Polskich Linii Lotniczych LOT, w kt�rej wyst�puj� skrzydlate postacie znane z dotychczasowych epizod�w „Pod dobrymi skrzyd�ami”. Obecna ods�ona kampanii zatytu�owana „Inspiracje” stanowi komunikacj� pro-sprzeda�ow� adresowan� do pasa�er�w linii lotniczych w Polsce poszukuj�cych bilet�w w atrakcyjnych cenach. Kampania obejmuje telewizj�, radio, pras� oraz internet.
Kampania ma na celu zach�cenie odbiorc�w do zakupu bilet�w do miast europejskich i Tel Awiwu, oferowanych wed�ug nowych sta�ych taryf lub w ramach promocji cenowej. Atrakcyjne ceny w LOT s� inspiracj� do podr�y zagranicznej.
Seria czterech, 15-sekundowych spot�w TV (do obejrzenia w stacjach TVP, Polsat, TV4, TVN, TVN7, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, Tele5, Discovery i na innych kana�ach tematycznych) zosta�a zrealizowana w konwencji prognozy pogody prezentowanej przez �urawdess�, kt�ra w ka�dej ods�onie przedstawia inne „po��czenie w doskona�ej cenie”. W�r�d po��cze� reklamowanych w telewizji znalaz�y si� nast�puj�ce kierunki: Amsterdam, Hamburg, Kopenhaga i Londyn.
Reklamy radiowe (dwie wersje nadawane w RMF FM i Radiu Zet) oparte zosta�y na tym samym motywie komunikat�w pogodowych. Z kolei bohaterk� layoutu prasowego jest s�jka, kt�ra widz�c nowe, atrakcyjne taryfy LOTu, tym razem postanawia polecie� ‘na pewno’. Kampania prasowa obejmuje Gazet� Wyborcz�, Rzeczpospolit�, Forum, Polityk�, Newsweek, Wprost i Przekr�j.
W�r�d technik zastosowanych w reklamach internetowych znalaz�y si� banner i brandmark umieszczone na najwi�kszyc portalach (m.in. Onet, WP, Interia, O2, Gazeta.pl) oraz komunikat w Gadu-Gadu.
To ju� trzecia ods�ona nowej strategii komunikacyjnej PLL LOT opracowanej przez Ogilvy Brand Consulting „Pod��amy za potrzebami pasa�er�w”. Poprzednie kampanie mia�y miejsce w sierpniu i pa�dzierniku.
Planowaniem i zakupem medi�w zaj�� si� MindShare.