Od d�u�szego czasu obserwowany jest wzrost tendencji do korzystania z oferty linii lotniczych – wynika z bada� przeprowadzonych przez PCM.
Aktualnie ich klientami jest 36,9% Polak�w. To do nich, w pierwszej kolejno�ci warto jest si� zwr�ci�, aby zwi�kszy� skuteczno�� i obni�y� koszty kampanii promocyjnej. Przeprowadzone przez PCM ankiety daj� odpowied� na pytanie, jak cz�sto konsumenci korzystaj� z us�ug przewo�nik�w, w jaki spos�b i z jakim wyprzedzeniem kupuj� bilety lotnicze, na jakich trasach podr�uj� i jakie lotniska w Polsce ciesz� si� najwi�ksz� frekwencj�. Dostarczaj� r�wnie� informacji na temat czynnik�w decyduj�cych o wyborze oferty.
Na podstawie bada� oraz zasob�w baz konsumenckich, PCM szacuje, i� dysponuje danymi 1 105 000 os�b, kt�re korzystaj� z us�ug linii lotniczych.
– Rozw�j rynku powinien mobilizowa� przewo�nik�w nie tylko do jednorazowego pozyskania Klienta, ale przede wszystkim do budowania d�ugofalowych relacji z Klientem i jego przywi�zania do marki – uwa�aj� eksperci PCM.