Lufthansa

Dost�pu do Internetu w Lufthansa

2 maja rozpocz�a si� kampania internetowa us�ugi szerokopasmowego dost�pu do Internetu, oferowanej przez

2 maja rozpocz�a si� kampania internetowa us�ugi szerokopasmowego dost�pu do Internetu, oferowanej przez Lufthansa.

Od wiosny 2004 Lufthansa jest pierwsz� lini� lotnicz�, kt�ra oferuje dost�p do internetu za pomoc� w�asnego portalu. Oznacza to mo�liwo�� doko�czenia wszystkich spraw, kt�rych nie uda�o si� za�atwi� na ziemi lub nie by�o jeszcze okazji wykona� ich w powietrzu.

Ze wzgl�du na charakter us�ugi zosta�a ona wsparta silnymi dzia�aniami w Internecie. Kampania b�dzie emitowana na najwi�kszych portalach (Onet, Wirtualna Polska), w sekcjach informacyjnych oraz biznesowych oraz na vortalach biznesowych (Rzeczpospolita.pl, Bankier, Puls Biznesu On-line). Kampania potrwa do ko�ca maja.

Media zaplanowa� i kupi� mOne, specjalistyczny dzia� domu mediowego Mindshare, zajmuj�cy si� komunikacj� one-to-one. Kreacje na potrzeby kampanii stworzy�a agencja Zentropy Partners.

A to już wiesz?  Najwi�ksza kampania Lufthansy w Polsce

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy