BIZNES

Criteo i Vayant umożliwiają liniom lotniczym podwojenie współczynnika konwersji

Criteo i Vayant umożliwiają liniom lotniczym podwojenie współczynnika konwersji
Lufthansa korzysta z doświadczenia Vayant i Criteo, aby dostarczać klientom spersonalizowane

Data publikacji: 2015-02-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Criteo i Vayant umożliwiają liniom lotniczym podwojenie współczynnika konwersji
Kategoria: BIZNES,

Lufthansa korzysta z doświadczenia Vayant i Criteo, aby dostarczać klientom spersonalizowane reklamy

Criteo i Vayant umożliwiają liniom lotniczym podwojenie współczynnika konwersji BIZNES, - Lufthansa korzysta z doświadczenia Vayant i Criteo, aby dostarczać klientom spersonalizowane reklamy

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Criteo i Vayant umożliwiają liniom lotniczym podwojenie współczynnika konwersji BIZNES, - Lufthansa korzysta z doświadczenia Vayant i Criteo, aby dostarczać klientom spersonalizowane reklamy
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Amerykański oddział Elbit Systems wykorzystuje FACE do badań naukowych

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy