BIZNES Lotnictwo

Comarch dodaje skrzydeł platformie lojalnościowej linii lotniczych Brussels Airl

Comarch dodaje skrzydeł platformie lojalnościowej linii lotniczych Brussels Airl
Linie lotnicze Brussels Airlines wybrały Comarch jako partnera technologicznego do wdrożenia nowego program lojalnościowego

Data publikacji: 2016-01-20
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Comarch dodaje skrzydeł platformie lojalnościowej linii lotniczych Brussels Airl
Kategoria: BIZNES, Lotnictwo

Linie lotnicze Brussels Airlines wybrały Comarch jako partnera technologicznego do wdrożenia nowego program lojalnościowego „LOOP”.

Comarch dodaje skrzydeł platformie lojalnościowej linii lotniczych Brussels Airl BIZNES, Lotnictwo - Linie lotnicze Brussels Airlines wybrały Comarch jako partnera technologicznego do wdrożenia nowego program lojalnościowego „LOOP”.

Brussels Airlines jest belgijskim przewoźnikiem oferującym loty do 90 krajów w Europie, Afryce i Ameryce Północnej, z którego usług w 2014 roku skorzystało ponad 6,6 miliona pasażerów. Linie lotnicze Brussels Airlines wybrały Comarch jako partnera technologicznego do wdrożenia nowego program lojalnościowego „LOOP”. Wiedza Comarch z zakresu marketingu i budowy zaangażowania wśród klientów linii lotniczych oraz obecność w Belgii to dwa główne powody, które skłoniły belgijską firmę do współpracy z Comarch.

Branża lotnicza nieustannie się zmienia, a nowe niskokosztowe linie lotnicze tylko intensyfikują globalną konkurencję. Klienci oczekują jak najwyższych standardów obsługi, będących w stanie sprostać oczekiwaniom. Linie znające preferencje pasażerów mogą przewidzieć zwyczaje zakupowe i podejmować dynamiczne decyzje opierając się na realnych danych, co pozwala dostosować ofertę do oczekiwań podróżnych i w ten sposób zdobyć przewagę konkurencyjną. W dzisiejszych czasach pasażerowie związani z linią lotniczą to lojalni pasażerowie. Brussels Airlines wybrały Comarch aby wdrożyć nowy program lojalnościowy (obok istniejącego programu Miles&More skierowanego do osób latających bardzo często), który będzie odpowiadał na potrzeby również tych pasażerów, którzy podróżują mniej, takich jak rodziny.

Innowacyjny i dostosowany do potrzeb klienta program lojalnościowy Comarch stworzony dla Brussels Airlines zbiera i analizuje informacje społeczno-demograficzne oraz dane komunikacyjne i transakcyjne dotyczące konkretnych klientów. Na podstawie takiej analizy Brussels Airlines są w stanie przygotować strategię marketingową ukierunkowaną na utrzymanie klienta. Nowy program lojalnościowy jest rezultatem jasno wyznaczonego celu, starannie opracowanej strategii i wysiłków organizacyjnych, zarówno ze strony pracowników Brussels Airlines jak i specjalistów z Comarch.

 

A to już wiesz?  Wirtualna kuchnia dla lotnictwa

„LOOP to jeden z najbardziej hojnych programów lojalnościowych na rynku. Oparto go na dwóch zasadach: prostocie i umożliwieniu klientom dostania tego, czego pragną – darmowego lotu – w jak najkrótszym czasie. LOOP to świetne uzupełnienie naszego istniejącego obecnie programu Miles&More. Dzięki LOOP oferujemy teraz więcej przywilejów dla klientów, którzy lojalnie wybierają Brussels Airlines, a niekoniecznie latają z nami co tydzień” – Nathalie Erdmanis, wiceprezes ds. marketingu w Brussels Airlines

„Brussels Airlines zmienia rynek lojalności lotniczej poprzez zwrócenie się w stronę rosnącego segmentu pasażerów, którzy podróżują rzadziej niż typowi uczestnicy programów lojalnościowym. „LOOP” daje im możliwość otrzymania tego, co cenią najbardziej: jasnej namacalnej wartości bez zbędnego zachodu. Comarch współpracował z nami przy budowie tego ultranowoczesnego programu od samego początku, wykorzystując najlepsze praktyki z innych branż” – Bruno Carpreau, Head of Loyalty Management, Brussels Airlines

 „Cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z Brussels Airlines, jedną z najbardziej rozpoznawanych marek w krajach Beneluxu i nie tylko tam. To kolejny sukces Comarch w Belgii po pozyskaniu kluczowych klientów z branży bankowej, ubezpieczeniowej paliwowej i telekomunikacyjnej. Wierzę, że ten program znacząco pomoże Brussels Airlines, powodując że linie lotnicze jeszcze większa uwagę będą zwracać na potrzeby pasażerów. Przejrzyste i elastyczne rozwiązanie jakim jest Comarch Loyalty Management pozwala każdemu pasażerowi Brussels Airlines stać się oraz, przede wszystkim, pozostać lojalnym marce” – Wojciech Pawluś, Country Manager, Comarch Benelux

„Podpisanie umowy z Brussels Airlines jest ważnym krokiem dla Comarch w dalszym wzmacnianiu pozycji firmy na rynku usług informatycznych związanych z programami lojalnościowymi dla linii lotniczych – przede wszystkim w segmencie Full Service Network Carriers. Nasz projekt odegra kluczową rolę w przyszłości Brussels Airlines, będąc jednym z filarów procesu polegającego na wprowadzeniu atrakcyjnej i angażującej propozycji lojalnościowej. Jesteśmy dumni z tego, że Brussels Airlines zaufały Comarch, decydując się powierzyć nam tę umowę” – Piotr Kozłowski, Consulting Director, Airline/Travel Loyalty Solution

A to już wiesz?  Polacy uczą się latania

„Uwieńczone sukcesem wdrożenie programu lojalnościowego prowadzi do stworzenia i budowania pozytywnych relacji, ponieważ spersonalizowana komunikacja z podróżnymi dostarcza wglądu w ich wymagania i tworzy atmosferę zgodną z indywidulanym podejściem do klienta. Ponadto wdrożenie rozwiązania Comarch pozwala Brussels Airlines zrobić kolejny krok w stronę realizacji swojej misji „stania się linią świadczącą najbardziej spersonalizowane usługi, łączącą ludzi i czyniącą podroż czystą przyjemnością” – Thomas Mener, Business Development Manager, Comarch Benelux 

 

Brussels Airlines

Brussels Airlines, członek Lufthansa Group i sojuszu Star Alliance, jest belgijską linią lotniczą oferującą najszerszy wybór lotów ze „Stolicy Europy”, portu lotniczego Bruksela. Firma zatrudnia ponad 3500 pracowników i posiada 49 samolotów obsługujących 300 lotów dziennie, łącząc Stolicę Europy z ponad 90 europejskimi i afrykańskimi miastami oraz dwoma lotniskami docelowymi w USA (New York JFK and Washington D.C.).

Więcej informacji: https://www.brusselsairlines.com/ 

Comarch

Comarch Loyalty Management jest częścią platformy Comarch CRM & Marketing, która zapewnia klientom nowatorskie rozwiązania do kompleksowego zarządzania programami lojalnościowymi poprzez poprawę relacji z klientami i wspieranie działań marketingowych. Wśród firm, które zdecydowały się skorzystać z oferty Comarch CLM są: Heathrow Airport, Banco Popular, Metro Group, Brussels Airlines, S7.

Więcej informacji: http://www.comarch.pl/handel-i-uslugi/rozwiazania/comarch-crmmarketing/ 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Comarch dodaje skrzydeł platformie lojalnościowej linii lotniczych Brussels Airl BIZNES, Lotnictwo - Linie lotnicze Brussels Airlines wybrały Comarch jako partnera technologicznego do wdrożenia nowego program lojalnościowego „LOOP”.
Hashtagi: #BIZNES #Lotnictwo

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy