informacje o sposobie postpowania w przypadku wznowienia rejsw PLL LOT

poniej przekazujemy informacje o sposobie postpowania w przypadku wznowienia rejsw PLL LOT.

Prosimy sprawdzi daty podry na bilecie.

REJSY ODWOANE

Jeli Pastwa rejs zosta odwoany w dniach 16-20 kwietnia 2010 wcznie i nie dokonali Pastwo jeszcze zmiany terminu podry, prosimy skontaktowa si
w tym celu z Agentem, ktry wystawi Pastwu bilet, z naszym Call Centre lub Biurem Sprzeday LOT-u, w ktrym zosta zakupiony bilet (w miar moliwoci nie na lotniskach).


REJSY ZGODNIE Z ROZKADEM

Jeli Pastwa rejs by zaplanowany po 20 kwietnia 2010 prosimy o sprawdzenie na stronie www.lot.com lub w Call Centre LOT-u czy rejs odbdzie si zgodnie z planem. Lista rejsw, ktre odbd si zgodnie z rozkadem aktualizowana na www.lot.com

Jeli nie odbdzie si zgodnie z rozkadem, prosimy nie przyjeda na lotnisko
i zmieni dat podry u swojego Agenta, w Call Centre lub Biurze Sprzeday LOT-u.

Jeli rejs ma si odby zgodnie z rozkadem:

1. Polska i Europa – baga podrczny i/lub rejestrowany:

1.1. Prosimy przyjecha na lotnisko najpniej 2 godziny przed planowan godzin wylotu.

1.2. Na lotnisku w hali odlotw prosimy upewni si jaki jest status Pastwa rejsu wywietlany na monitorach. Jeli nie ma zmian, prosimy uda si do stanowiska odpraw LOT-u (check-in).

1.3. UWAGA! Prosimy zgosi si do gate’u nie pniej ni na 30 minut przed planowan godzin odlotu.

2. USA lub Kanada:

2.1. Prosimy przyby na lotnisko najpniej 4 godziny przed planowan godzin wylotu.

2.2. Na lotnisku w hali odlotw prosimy upewni si jaki jest status Pastwa rejsu
wywietlany na monitorach. Jeli nie ma zmian, prosimy uda si do stanowiska odprawy
LOT-u (check-in).

2.3. UWAGA! Prosimy zgosi si do gate’u nie pniej ni na 50 minut przed planowan godzin odlotu.

Jeli chc Pastwo zrezygnowa z podry i zwrci bilet na podr, ktra miaa odby si w dniach 16-20 kwietnia wcznie , prosimy o przesanie wiadomoci e-mail zawierajcej szczegy rezerwacji na adres [email protected] (dane osobowe, trasa, numer i data rejsu, numer rezerwacji oraz numer telefonu komrkowego).

Call Centre bdzie obsugiwa zmiany w rezerwacjach biletw na podre, ktre rozpoczn si do 4 maja 2010 wcznie. W stosunku do podry, ktre rozpoczyna si bd od 5 maja 2010, zmian lub zwrotw mona dokona wycznie za porednictwem adresu [email protected]

Pytania

W razie pyta lub wtpliwoci prosimy zwrci si do naszego personelu obecnego w hali odlotw na lotnisku.

Do Pastwa dyspozycji pozostaj rwnie pracownicy LOT-u. Dane kontaktowe do Call Centre
i Biur Sprzeday LOT-u znajduj si poniej.

Wszystkie niezbdne informacje, w tym o wznowieniu rejsw,
dostpne s rwnie na www.lot.com oraz na naszym profilu na Facebooku

Biura Sprzeday LOT-u na terenie caej Polski:

Bydgoszcz, ul. Dworcowa 16, + 52 345 55 65
Gdask, ul. Way Jagielloskie 2/4, + 58/ 3011367
Katowice, ul. Piastowska 1, +32 206 24 62
Krakw, ul. Basztowa 15, +12 422 89 89
d, ul. Piotrkowska 122, +42 630 15 41
Pozna, ul. Bukowska 285, +61 849 23 91
Rzeszw, Plac Ofiar Getta 6, +17 862 04 20
Szczecin, Al. Wyzwolenia 17, +91 488 77 84
Wrocaw, ul. Pisudskiego 36, +71 343 17 44
Warszawa, Hotel Marriott, Al. Jerozolimskie 65/79, +22 630 56 68

Call Centre 0 801 703 703 (z telefonw stacjonarnych), 22 1 9572 (z telefonw komrkowych)

hastagi na stronie:

#biuro lot marriott #lot marriott #biuro lot marriott godziny otwarcia #lot mariot #lot mariott #lot marriott kontakt #lot biuro marriott #biuro lot warszawa marriott #biuro lot mariot #lot marriott warszawa

Authors
Top